Popularne posty

piątek, 28 września 2012

Pierogi Calzone

Witam dziewczyny kochane ...Dzisiaj kulinarnie będzie hi hi Dostałam świetny przepis na pierogi od Meli z http://sensualny.blogspot.com/...Są prze smaczne .Synuś przyjechał na weekend do domku (zawody w Olsztynie)Więc mamusia dogadza biedakowi wychudzonemu.
Tu już się pieką mmmmmm.
po upieczeniu obłędny zapach w domu i na klatce schodowej...
Tu już w pełnej krasie.... Przepraszam że wczoraj nie ogłosiłam wyników candy ...Ale same rozumiecie ..synek w domu .To mamcia niczym Nigella Lawson w kuchni się udziela.Moje losowanie było bardzo szybkie ...Ponieważ takie tłumy były i tyle chętnych ...to stwierdziłam że wszyscy wygrali ...dziewczyny Alicjo , Go siu , Fredziu :) proszę o adresiki na maila...celem wysłania słodkości...Pozdrawiam serdecznie i pędzę na zakupy ...Panowie na zawodach , a Ja w depresji...bo sama w domu . To humor muszę Sobie poprawić ..

6 komentarzy:

  1. Pieczone pierogi,takich jeszcze nie robiłam,wyglądają smakowicie:)
    Udanych zakupów życzę.xo

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierożki są naprawdę smaczne...szybko zniknęły z talerza...Zakupy ....czy udane wydałam 177 zł na 4 książki dla syna , a gdzie reszta. Masakra, na pocieszenie kupiłam sobie wodę toaletową...Pozdrowionka wieczorne. Dorcia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapaszek aż tu czuć.Aż burczy w brzuszku:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Serdecznie dziekuje za wygrana w Candy Dorciu i pozdrawiam milo...

    OdpowiedzUsuń
  5. I need to to thаnk you fог this eхcellent гeaԁ!
    ! ӏ аbsolutely enjoуеԁ every bit of it.
    I have уou book-markeԁ to look at nеω thіngs уou post…

    Also visit my blog organic pοttіng sοіl ()

    OdpowiedzUsuń