Popularne posty

wtorek, 18 września 2012

DYNIA

Wiosną do ziemi wadziłam kilka pestek , rosła sobie bujnie kwitnąc ...i tylko kwitnąc. Potem po moim powrocie z wakacji wyrosły trzy małe dynie ....Bardzo się cieszyłam bo co dzień były większe i ciekawa byłam jaka wielkość osiągną. Dwa dni temu ktoś w nocy ukradł jedną dynię i ogołocił jabłka z jabłonki....Nam zostało tylko kilka na dnie koszyka...Mam nadzieję że smakowały.Człowiek sadzi podlewa ,pielęgnuje . A potem ktoś się z tobą bezczelnie dzieli.
Przy okazji szycia firanek do kuchni powstało nowe serducho zawieszka..Ja na radzie w burakach siedzę bo stwierdziłam że lepiej wyrwać i zamknąć w słoikach , bo inaczej też znikną przez noc...Pozdrawiam serdecznie Dorcia.

9 komentarzy:

  1. Współczuję -znam ten ból czasem zbieram coś jeszcze nie bardzo dojrzałe żeby tylko ktoś nie zajumał jak mawia mój osobisty M .

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow!!!jaka ogromniasta ta dyńka....

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdaje się , że Twoja dynia jet bardzo pokaznych rozmiarów ( tak sadzę ze zdjęcia:)A podłość ludzka nie zna granic , jak mawiała Bożena Dykiel w jednej ze swoich ról.

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna dynia:))))))))))) a takiemu to bym ręce przy samej.....d...oberwała///

    OdpowiedzUsuń
  5. wow! ogromniasta ta dyńka :)
    fajne serduszko ...
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Imponująca ta dynia !! Na złodzieja brak mi słów ..jak tak można !

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochane dziewczyny dynia dosyć spora ledwie ją do domu dotaszczyłam. Zastanawiam się więc ilu musiało być złodziei . Bo ta druga była jeszcze większa i dwa płoty z wysokiej siatki były do pokonania.Teraz muszę tą drugą przetworzyć , może coś w occie i marmoladka. Pozdrawiam serdecznie i miłego wieczoru życzę . Dorcia

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniała ta dynia:)
    xo

    OdpowiedzUsuń
  9. Urosła wyjątkowo wielka , nie pamiętam żebym kiedyś taka dynię wyhodowała. Ale to w dużej mierze zasługa mamy no i trochę moja. Pozdrawiam serdecznie Anonimie i wpadaj częściej.

    OdpowiedzUsuń