Popularne posty

środa, 3 października 2018

Nie było Mnie tu trochę

Czas tak gna szybko ,że nie wiem kiedy a minęło tyle lat .Dzisiaj postanowiłam skreślić kilka zdań tak dla samej siebie.Widzę że dużo blogów zarosło pajęczynami :)A szkoda ..zawsze to była dla Mnie taka inspiracja i odskocznia od szarego dnia codziennego.Z drugiej strony nie ma się co dziwić jak Ja sama tu tyle nie zaglądałam.
Życie zarasta mchem ..ech .Postaram się wpadać częściej ..o ile czas pozwoli .Pozdrawiam serdecznie ..jeżeli Ktoś Mnie jeszcze pamięta. Dorcia.

8 komentarzy:

  1. Nie wierzę... jesteś ! Dorka, aż sprawdziłam kiedy ostatnio byłaś... i strzeliło 2 lata; jutro raniutko wrzucę Cię na pasek bo nawet nie wiem czy jest Twój blog...
    wpadaj kochana jak najczęściej...tak się cieszę
    buźka i ściskam mocno :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się wpadać częściej ...ale muszę rozkminic dodawanie postów i zdjęć ..bo wszystko zapomniałam ..Buziaczki Asiu
      :)

      Usuń
  2. A gdzie Ty się podziałaś? Wracaj do nas. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Puk, puk... co u Ciebie słychać? Czy wszystko w porządku? Buziaki wiosenne :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy wpis
    Dzięki, będę odwiedzać:)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie testuj tylko wchodź i pisz !!!!
    buźka

    OdpowiedzUsuń