Popularne posty

niedziela, 30 października 2011

Zakończenie sezonu




Wczorajszy dzień tradycyjnie spędziłam u mamy . A że była siostra z rodzinką , to korzystając z pięknej pogody grilla jesiennego zrobiliśmy...Co niektórzy twierdzili że zimno +15 st. czytaj ( synek sportowiec) hi hi hi zmarzlak jeden:). A sąsiedzi też dziwnie na Nas z za płotu zerkali hi hi hi .W ogrodzie kwitną jeszcze róże ..ale w powietrzu czuć już, taki specyficzny zapach jesieni.Ta dynia to nie dzieło Moich rączek, ale tak Mi się spodobała ze fotę strzeliłam:)Pozdrawiam serdecznie Dorcia.

7 komentarzy:

  1. Oj Dorcia..plakalas ze wyjechal..no i zobacz..czas szybko leci.i juz go masz..a gryl jesienny to juz normalka..na pozegnanie lata..a co..Pozdrawiam milo:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak kochana Alicjo na tydzień go mam , bo potem dopiero na święta. A grill jesienny , masz racje ze to normalka ..dzięki za poparcie:) Pozdrawiam serdecznie Dorcia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia,a najbardziej podoba mi się chłopaczek z psinką pod kocem:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam Cię serdecznie ...
    Cieszę się na wzajemne zrozumienie. Niechaj ten tydzień zbyt szybko nie minie i pozostaną po nim miłe wspomnienia. Pomysł na odpoczynek w ogrodzie to naprawdę dobry pomysł, zwłaszcza, że pogoda sprzyja . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda ,że mnie tam nie było.Może i zimno ale tak jesiennie nastrojowoi rodzinnie.Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ewciu wcale nie było zimno w takim gronie...a jak ktoś zmarzł to grzał się w domu przy kominku:)Buziaczki ...My zaraz wyruszamy do Wałcza.

    OdpowiedzUsuń