Popularne posty

wtorek, 25 października 2011

Czarownice mieszkają w Gdańsku:)





Wczoraj miężuś pojechał po synka ...bo na ferie na tydzień przyjeżdża :)))).A ja z siostrą buszowałyśmy wczoraj po sklepach.Oj dłuuuuuugo buszowałyśmy a skończyłyśmy w Tesco... bo okazało się że zapomniałyśmy kupić pieczywa na bardzo już póżną kolację.No i trochę nas poniosło i powstała sesja zdjęciowa hi hi hi . Dobrze ze to nie średniowiecze bo by nas na stosie skopcili za tak póżne wracanie do domu. U mojej siostry Ewy http:nevertolateforcraft.blogspot.com trup ściele się na trawnikach. A u Mnie świątecznie, nowa kartka powstała .Oki spadam czarować do pracy a Was dziewczyny pozdrawiam serdecznie ....cała w skowronkach jestem bo moje szczęście do domku przyjeżdza :))

7 komentarzy:

  1. super zdjęcia :)karteczka urocza ...
    dziękuję za odwiedzinki :)
    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ...super wyglądasz...ale nie widzę miotły i czarnego kocurka...może podesłać ?
    hihi
    widziałam Ewy truposze...najfaniejszy jest ten wiszący ...
    dobrze, że ja mam pod ręką swoje ' maleństwa '...
    pozdrówka lekko chorowite

    OdpowiedzUsuń
  3. no wypz wymaluj podobna do mnie hehehe

    OdpowiedzUsuń
  4. No wiec poznalam Twoja siostre Ewe blizej..swietna z niej babka..pozdrawiam milo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Takiej ładnej czarownicy to jeszcze nie widziałam,szczególnie ten uśmiech!.Te średniowieczne brzydule nie miały zębów,dlatego tak marnie kończyły.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochane dziewczyny jesteście ...Iguś dzięki że się odezwałaś:) Joanno szkoda by było kocurka biedaka, bo dał by nogę na Moj widok ...a Tesco duże i gdzie go potem szukać .....Jako nowoczesna czarownica przyjechałam autem , zamiast kocurka ,,duperelek'' siostry york ...ale ze Mną nie pozował bo nie pasowała do stylizacji...hi hi .Halinko kochanie toż My z jednego miasta jesteśmy ....czyli ,,krajanki'' jak to mówią, dlatego podobne:))Alicjo prawda że świetna z Niej babka :)) a tak bloga założyć nie chciała.Ewciu kochanie myślisz ze o to chodziło.... Jak to dobrze ze ja zęby myję,,,,,Ale muszę ostrzec Moje dziecię bo On to nie bardzo ..zawsze zmęczony hi hi hi . Pozdrowionka już prawie weekendowe.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładnie Ci w tych czarnych lokach!!!
    pozdrawiam serdecznie
    M.

    OdpowiedzUsuń