Popularne posty

niedziela, 23 października 2011

Weekendowy miszmasz









Kilka zawieszek znowu powstało z grafik wyszperanych w internecie. Najbardziej podoba Mi się ta z lawendą...niestety zmieniła już właściciela, tak spodobały się Mojej mamie ze nie miałam serca Jej odmówić.Powstało też kilka kartek , ta zielona na imieniny dla Mojego synka Piotra.Dwie pozostałe na imieniny w pracy dla dwóch Iwonek.Zrobiłam też nalewkę z aronii już się przeżera hi hi hi . Butla w Ikei zakupiona . Jak nadejdzie czas to naleweczka ze słoika powędruje do butli , a potem na świąteczny stół ...po wigilijnej kolacji .To by było na tyle myślę że nie zanudziłam fotkami ...ale chciałam się pochwalić :). Zapraszam też na bloga Mojej kochanej siostry Ewy. Długo Ją namawiałam do założenia bloga , bo zdolna bestia jest tylko nieśmiała:))http://nevertolateforcraft.blogspot.com/.Pozdrawiam weekendowo Dorcia.

6 komentarzy:

  1. Zawieszki piękne:)Lecę do siostry!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zawieszki! A do nalewki to co dodalaś oprocz aronii? Bo ja tam jakieś cytrusy widzę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam dziewczyny kochane...dzięki za pochwały i miłe słowa.To bardzo motywuje. Maggie do naleweczki dodałam skórkę z cytryny , gozdziki , 2 pałeczki cynamonu.I teraz czekam na efekt końcowy:) Pozdrawiam Was serdecznie po dniu pełnym wrażeń.....Byłam dzisiaj na pewnym spotkaniu ...ale o tym napiszę jutro.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow,ale tu się znowu działo!!!. Jakie słodziutkie te karteczki zrobiłaś.Ta lalunia na bosaka przypomina mi Ciebie jak byłaś malutka .Ta z biedroneczką też urocza.Zawieszki są wspaniałe też bym taką chciała.A co do moich zdolności sister to zobaczymy może się rozwiną.Już czekam co napiszesz o tym spotkaniu.Poz...

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam serdecznie ;) Lawenda to wdzięczny i bardzo romantyczny motyw wszelkich dekoracji. Ja bardzo lubię takie własnoręczne , a Twoja wyszła cudnie i teraz cieszy oczy Innej Osoby ;) Pewnie radość obdarowania bezcenna. Nalewek nie piję, bo żołądek posłuszeństwa odmawia ... ale jak czytam podobne posty , to przychodzi ochota. Miłego dnia, pozdrawiam z mroźej Wielkopolski

    OdpowiedzUsuń