Popularne posty

niedziela, 6 listopada 2011

Też mam:)





Wpadłam tylko na chwilę żeby się pochwalić....Wczoraj w drodze do mamy zakupiłam dwie książki , które widziałam u Kasi ''zjawy'' ....I cieszę się niezmiernie ...Teraz tylko zakupić potrzebne materiały i działać!!.U mamy w ogrodzie jesienne herbaciane róże przepięknie kwitną i dywan z liści okrywa trawnik....szkoda ze to wszystko niedługo pokryje śnieg.My zaraz wyruszamy do Wałcza odwozimy synka do internatu, po dłuuuuugim pobycie w domu.Teraz wpadnie dopiero na święta:(Pozdrawiam serdecznie i witam nowe obserwatorki ...Dorcia:)

11 komentarzy:

  1. Swietnie ze kupilas sobie te ksiazki...mysle ze bedziesz miala swietna zabawe z nimi bo maja w srodku ogromna oferte handmade.Ja wciaz kupuje piekne gazetki i ksiazki . oblozylam sie juz ta makulatura i wciaz mi malo..moje sa po niemiecku ale w tej chwili to juz nie gra roli bo swobodnie poruszam sie juz w tym jezyku.Zycze Ci udanych wytworkow i pochwal sie jak juz cos zrobisz Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. to witam w klubie zaksiązkowanych :)
    a śnieg nie wiadomo czy będzie- zobacz co się dzieje z pogodą- prawie połowa listopada, za oknem wiosennie :)
    pozdrawiam ciepło
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  3. No Dorcia...to dasz sobie po robocie rękodzielniczej...czekam na foty tych wspaniałości...

    OdpowiedzUsuń
  4. Super książeczki......powodzenia w tworzeniu!!!.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja to się cieszę że sniegu nie ma póki co! Bo z przerazeniem myślę o korkach jakie się zaczną kiedy spadnie...
    A tymi ślicznymi ksiązkami to tak mi z Kasią zawróciłyście w głowie, że może znowu zacznę szyć:)) ( 18 lat tego nie robiłam!)
    Buźka
    M.

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam kochane dziewczyny !!Ogromnie cieszę się że mam tą książkę ....Po obejrzeniu ...trochę w konsternacji jestem, bo ilustracje przepiękne ...A formy i różne detaliki tak małe. Nie wiem czy dam radę z moimi zdolnościami krawieckimi... Kasiu i Maggie ja też nie tęsknię za śniegiem ...Pozdrawiam serdecznie Dorcia:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ to jest zaraźliwe, ja już buszuję po sieci, już je namierzyłam ... Szycia moc się kroi !Pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. To super Iwono , ze jest Nas coraz więcej :)..Będziemy mogły wzajemnie sobie pomagać, ja na przykład zastanawiam się jakich materiałów użyć?.Pozdrawiam z zasnutego mgłą Gdańska:).Dorcia.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dorcia...robię teraz Ewci gwiazdeczki...to i Tobie mogę przy okazji zrobić - parę sztuk więcej nie stanowi mi różnicy...jak chcesz napisz mi swój adres emailem na : joanna.polangel@gmail.com ...
    ostatecznie stanowicie rodzinkę...hihi

    OdpowiedzUsuń
  10. no to czekam na tego emailika

    OdpowiedzUsuń