Popularne posty

piątek, 18 listopada 2011

Oszalałam




Och dziewczyny mówiłam już że w sklepie papierniczym pracuję ...Taka pani za ladą he, he. No i dzisiaj przyszła nowa dostawa z świątecznymi papierami i pięknymi dziurkaczami ozdobnymi .:))Są tez karbownice do papieru i różne naklejki do robienia kartek:))Jak to rozpakowywałam to aż piszczałam z zachwytu..To fajnie i nie fajnie pracować w takim sklepie, bo ile pokus czyha na biednego człowieka.Teraz mam dylemat bo wszystko Mi się podoba , już dzisiaj skusiłam się na karbownicę i dwa dziurkacze.... Teraz siedzę w domku i już wycinam i kleję..A moje panny spiją znudzone na poduszkach .I przedstawiam Moje najnowsze ''dzieło'' zawieszka serduszko powstała wczoraj ..Pozdrawiam serdecznie i idę zawijać w papierki:)Sorki że zdjęcia nie w kolejności ale bloger tak namieszał..

6 komentarzy:

  1. ale masz fajnie :) też bym chciała w takim sklepie pracować :) serduszko jest urocze :)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietne serduszko zrobilas..a ten sklep z przydasiami ,w ktorym pracujesz to pewnie nacudniejsze miejsce pod sloncem,,mozesz miec dokladnie wszystko co tylko sie nowego pokaze..ostatnio jak bylam w czerwcu w Polsce to tez przepadlam w takim wlasnie sklepie, wydalam fortune na dziurkaczyki, papiery , bloki. wyklejanki, origami i czego tam jeszce nie kupilam,,zdurnialam calkiem, jak male dziecko..ale mam, mam wszystko co chcialam,,i zazdroszcze Ci tego sklepu.Pozdrawiam milo

    OdpowiedzUsuń
  3. hihi...a jednak !
    gratuluję zakupu...
    piękne serduszko zrobiłaś !!!
    a ta damulka < co to na podusi siedzi > to tak wszędzie u Ciebie chodzi ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam!!
    Igo lubię swoja pracę ...i pokus tam wiele.A na blogach tyle inspiracji ...ze tylko ciągle coś kombinuje:)
    Alicjo prawda ze to wciąga , inne kobiety wydają na perfumy i nowe buty. My na dziurkacze ,materiały i nici:)
    Joanno oszalałam zupełnie,jeszcze trzy dziurkacze mam odłożone hi hi hi .Co do Moich panienek to taka namiastka kota jest. Bo straszne z nich pieszczochy , a jakie rozpieszczone...Pozdrawiam weekendowo Dorcia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Papierki papierkami,serduszka serduszkami,ale najpiękniejszy PROSIACZEK:)POZDRAWIAM SERDECZNIE:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dziękuję Kasiu w imieniu prosiaczka :)Pozdrawiam serdecznie Dorcia:)

    OdpowiedzUsuń