Popularne posty

poniedziałek, 7 marca 2011

Mam kogutki:)) I co to za kwiat.?



La la la:)) Dzisiaj na poczcie odebrałam łapki kogutki wygrane u Iguni w Kuferku . Są cudowne, pięknie uszyte .Ja nie mam takiego talentu krawieckiego , aż żal ich będzie urzywać.To Moje pierwsze wygrane Candy.Iguniu jeszcze raz baaaaaardzo dziękuję, wielką radoc Mi sprawiłas.Kogutki zamieszkały już w kuchni i cieszą Moje oczy.Mam jeszcze ogromną prosbę, mam w domu piekny kwiat bardzo go lubię.Czesto znajomi pytaja Mnie co to za kwiat i jak sie nazywa. Ja niestety nie znam jego nazwy.Dostałam go parę lat temu od siostry meża z Szwecji.Może ktos z Was zna jego nazwę?? Była bym wdzięczna za pomoc.Pozdrawiam serdecznie Dorcia

6 komentarzy:

  1. Łapki są super, mam to szczescie ,ze dostałam kiedys od Igi podobne :)
    Jesli chodzi o kwiatka to niestety nie pomogę, pierwszy raz widze takiego . :) Poza tym nałożyły Ci się zdjęcia na siebie. Wiec spróbuj edytować posta , usun zdjęcia i wklej je jeszcze raz :)
    Jesli masz gg do napisz mi na maila to pomogę Ci w tych ustawieniach podlinkowanych zdjec .

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam Niesławo niestety GG nie mam tylko Skypa. U Mnie zdjecia widac suuper, sprawdzałam na drugim komputerze stacjonarnym . Jutro postaram się edytowac posta, bo dzisiaj dziecie okupuje Laptopa, a stacjonarny już ledwie zipie ze staroscii chodzi jak mul.Pozdrawiam Dorcia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kogutkowe łapki sliczne!!
    A kwiatka ja nie widzę, bo nałożyły Ci się zdjęcia.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj Dorotko!
    Cieszę się, że podobały Ci się łapki :)
    Niech jak najdłużej chronią Twoje paluszki :)))
    pozdrawiam serdecznie i wszystkiego dobrego
    z okazji naszego Święta :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Dorotko. Zdjecia juz dzis są ok. Napisz mi na maila jak Cie znajde na zkejpie. wtedy jak bede miala chwilke to napisze do Ciebie na skejpie i pogadamy. Buziaki i wszystkiego dobrego z okazji Dnia Kobiet

    OdpowiedzUsuń
  6. Dorka...Twój kwiatuszek to Wilczomlecz - Euphorbia leuconeura

    OdpowiedzUsuń