Popularne posty

środa, 9 października 2013

Pokusy

Witam dziewczyny kochane!!!Wierzyć Mi się nie chce że to już niedługo połowa pazdziernika ...coś ten czas za szybko pędzi . Za Moimi oknami ferja jesiennych kolorów.....Muszę napaść nimi oczy , bo straszą srogą zimą. Strasznie nie lubię tych długich ciemnych wieczorów , kupiłam więc sobie następny świecznik do Mojej kolekcji . Chociaż obiecywałam sobie że to już ostatnia kurzołapka....ech. I kwiatek za nie całe 2.99 biedak ledwie już zipał na sklepowej półce ...zlitowałam się nad biedakiem i pięknie odżył...teraz cieszy Moje oczy. Nie mam pojęcia jak się nazywa , ale jest śliczny . Pozdrawiam serdecznie i leniwego ciepłego weekendu Wam życzę . Moja Tuśka miss obiektywu.Ona ma zawsze weekend:))

6 komentarzy:

  1. Piekna masz jesien za okenm, az milo sie patrzy,,a Twoje "Swinsko " jest tak duze jak kot..w pierszej chwili myslalam ze kota sobie sprawilas,,Pozdrawiam milo.)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od tygodnia mamy ładną pogodę , w pracy mam drzwi od sklepu otwarte i napajam się tymi jesiennymi widokami. Na przeciw mojej pracy rośnie Jarzębina piękne ma liście w tym Roku.Co zaś do mojej Tuski to dorodna z niej panienka cały kilogram szczęścia , Lili jest mniejsza i nie lubi byc fotografowana . Tuska to miss obiektywu. Pozdrawiam serdecznie i słonka Ci życzę. Dorcia.

      Usuń
  2. no właśnie... jak ten czas szybko mija...
    ja też lubię zakurzacze i zawsze je kupuję... chociaż miejsca brak do ich postawienia
    miziaczki malutkiej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Asieńko ja straszną mam słabość do zakurzaczy ...Zawsze sobie obiecuję że to ostatni raz ...Tylko gorzej z tą asertywnością i ciągle coś do domu przywlokę. A Pepco mam dosłownie po drugiej stronie ulicy Mego domu buuuuuuuuu.Świniska wymiziane od Ciebie :)) .Pozdrowionka serdeczne Dorcia.

      Usuń
  3. Z tym czasem to masz rację ale jesień,jak sama widzisz ma swoje uroki.
    Ładniutki ten świecznik...z Tuśki to niesamowita modelka co za poza :)
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak Ewciu czas leci nieubłagalnie.....i czasami trochę Mi smutno z tego powodu ...tym bardziej że osoby które kocham są daleko ode mnie . Buziaczki sis ....ale wczoraj narozrabiałam co ??? hi hi hi .Dorcia

    OdpowiedzUsuń