Popularne posty

piątek, 17 maja 2013

UF JAK GORĄCO

Witam serdecznie dziewczyny ...Ale stresa miałam wczoraj po wejsciu na bloga ukazał Mi się znak zakazu i tło było zmienione.Ale dzięki Mojej kochanej siostrze, tej prawdziwej nie blogowej .Udało Mi się przywrócic wszystko do pionu :))U nas dzisiaj upalnie :)och jak ja lubię ciepełko, szkoda tylko że u Nas krótko ono trwa...Jutro wybieram się do Mojej Mamy. Na jej zielone włości :))zaprosiła Nas na grilla.Trzeba korzystać z ładnej pogody...Miłego i smacznego weekendu Wam życzę .... I miłego leniuchowania...Pozdrawiam serdecznie Dorcia.

7 komentarzy:

  1. hehe... zobaczyłam zdjęcie, przeczytałam Twoje słowa... miałam stresa i pomyślałam, że prosiaczkowi się coś stało...
    jest niesamowita... no kto tak śpi ? hehehe
    buziaki Dorcia i miłego relaksu na łonie natury...

    u mnie cos dzisiaj od czasu do czasu ginie lista moich blogów... koszmar

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Joasiu Moja Tuska to mistrzyni pozowania jest he he.Relaksik na łonie natury udany ...kilogramów przybytych po objedzeniu 2 kg.....Dzisiaj tylko woda:)Pozdrowionka serdeczne.

      Usuń
  2. Cieszę się,że mogłam choć trochę pomóc:)
    Ale super fota z Tuśką...ta to sobie wypoczywa)))
    Życzę miłego grilowania...buziaczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wczoraj zabrałam pierwszy raz dziewczyny do mamy ...Jechały w torbie takiej dla świnek specjalnej ,ale było strasznie gorąco . W drodze powrotnej to już bidule ledwie zipały . W domu Tuska wywaliła giczki na mojej pościeli i lezała tak z pół godziny bez ruchu. Więcej nie zabiorę je w taki ukrop autem ...bo Mi się ugotują bidule.Buziaczki sis.

      Usuń
  3. Też lubię ciepełko, a u mnie na Kaszubach bardzo wieje. W niedzielę spotkanie robótkowe na Żabiance. Może wpadniesz?? Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. O jaka szkoda dopiero zajrzałam na bloga.....Dziękuję bardzo Janeczko za zaproszenie może następnym razem....Buziaczki kochana :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja psina tak samo łapy do tyłu wyciąga jak Twój prosiaczek:))Fajnie to wygląda,pełen relaks;))

    OdpowiedzUsuń