Popularne posty

czwartek, 27 stycznia 2011

Chwalę się




To niesamowite jak wasze blogi Mnie inspirują..... Kiedys po powrocie do domu marzyłam tylko o ciepłej strawie , a potem chyc na kanapę i Tv..Teraz tylko myslę co by tu wymodzić hi hi.Slimaczki upiekłam wczoraj po odwiedzinach u kilku pracowitych blogowiczek:))Potem zasiadłam jeszcze do maszyny ...W końcu Naprawionej przez przemiłego Pana Stasia. Okazało sie że wcale popsuta nie była, tylko ustawiona na nawijanie nici na bębenek. Głupio Mi było , ale w końcu to moje początki nigdy przedtem nic nie szyłam . To skad mogłam wiedziec, ze co nie tak:)Cały wieczór myslalam sobie, jak to teraz pan Stasiu nabija sie z'' Blondynki''...A zeby było weselej to rano wychodząc z domu, natknełam sie na sąsiada i zamiast powiedziec dzień dobry palnełam dobry wieczór....Niezła siara powiedziało by Moje dziecko.Tak wiec cieszę się że jutro piątek..czas odpocząć.......Sezon maszynowy zatem rozpoczęty . Powyżej Moje prace. Pokrowce na jaski 2 uszyłam i lambrekin ....Trochę krzywy gadzina wyszedl.... ale się z nim namęczyłam zanim go uszylam.Przepraszam za podłą jakoc fotek ...komorką robione . Bo dziecie na zimowisko aparat zabrało:(

5 komentarzy:

  1. gratuluję ... prace są bardzo ładne ...
    i kto tu mówi, że nie potrafi ... :)
    a ślimaczki bardzo apetycznie wyglądają
    napewno są pysznościowe
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziekuję Igo za miły komentarz.Cieszę sie że Ci sie podobają moje prace:))Slimaczki baaardzo pyszne polecam, przepis u Elisse.. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślimaczki tak pysznie wyglądają,że głodna się zrobiłam..A szycie idzie Ci znakomicie!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. super lambekin mi sie tez marzy zapraszam po wyroznienie

    OdpowiedzUsuń
  5. Lambrekin fajny, taki pastelowy a jaśków nie widzę :(a ja taka jaśkowa ostatnio jestem :).Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń